четвер, 13 квітня 2017 р.

Здоровим бути - КРУТО!

   Щорічно у квітні до Всесвітнього дня здоров’я бібліотека-філія  с. Мизове нагадує  користувачам про необхідність відповідального ставлення до свого здоров’я. Цього року читачі стали учасниками вікторини - подорожі «Здоровим бути – круто!».
 У веселій ігровій формі хлопчики і дівчата  шукали відповіді на запитання: «Що таке здоровий спосіб життя?», «Які чинники впливають на здоров’я?» та «Хто ж, у першу чергу, відповідає за здоров’я людини?». Учасники інтерактивної гри дізналися про фактори, що позитивно та негативно впливають на стан людини.
  Медсестра місцевої амбулаторії провела бесіду ,ознайомивши читачів з правилами харчування.

   Читачі мали змогу розповісти, як вберегти своє здоров’я і завжди бути жвавими, веселими та кмітливими.

Немає коментарів:

Дописати коментар