четвер, 25 лютого 2016 р.

Відзначення 145-річчя від дня народження Л.Українки

«ТИ ДЛЯ НАС НЕ ТІЛЬКИ ПОЕТЕСА, А ДОБРИЙ ДУХ 
ВОЛИНСЬКОЇ ЗЕМЛІ"         
               Хто  вам сказав, що я слабка,
Що я корюся долі?     
          Хіба тремтить  моя рука   
     Чи пісня й думка кволі? 
                                                      Леся Українка.                    

25 лютого виповнюється 145 річниця від дня народження Лесі Українки.
Творчість геніальної  поетеси і нині впевнено крокує світом, залишаючи глибокі сліди у свідомості сучасників. Її твори знають пересічні співвітчизники, цитують відомі літератори, вони втілюються на сценах театрів.
До цієї визначної дати  долучилась і Мизівська сільська бібліотека. В школі  спільно з педагогом – організатором Грейц М.П. було проведено читання віршів відомої поетеси. Виразно та проникливо звучали ліричні твори: «Надія», «Конвалія»,  «Вечірня година», «Давня  весна» та інші. 


Діти змогли самі переконатись, який великий потяг до життя був у Лесі Українки. Вона всією душею вболівала за долю свого народу. Доповнила  свято вікторина «Що я знаю про Лесю Українку?»   проведена бібліотекарем  Сачик Н.


       Організовано книжково-ілюстративну виставку «І Лесин дух із слова в душі лине». До уваги глядачів представлена презентація "Невмируща поезія Лесі Українки".
       Більш детальну інформацію про життя і творчість Л.Українки  можна  дізнатись відвідавши сільську бібліотеку і ознайомитись з літературою на  постійнодіючій книжковій виставці "Довго щирими сими словами до людей промовлятиму я".




Немає коментарів:

Дописати коментар